Misiunea noastra este sa oferim servicii profesionale in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si a Situatiilor de Urgenta, personalizate in functie de nevoile fiecarui client.
Fiind abilitati de Ministerul Muncii,va puteti baza pe serviciile de Protectia Muncii (SSM) oferite de societatea noastra:
- Intocmire dosar SSM;
- Instructaj genaral SSM;
- Instructiuni SSM;
- Tematici de instruire;
- Evaluarea riscurilor;
- Planuri de prevenire si protectie;
- Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent;
- Instruirea si testarea salariatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- Verificarea tuturor locurilor/punctelor de munca in vederea eliminarii neconformitatilor;
- Executarea de controale preventive in domeniul securitatii si sanatatii in munca privind functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, instalatiilor de ventilatie, sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, sistemelor de siguranta;
- Cercetarea evenimentelor (accidentelor de munca), intocmirea documentelor aferente si comunicarea lor organelor in drept;
- Coordonare SSM șantiere mobile și temporare;
- Consultanta permanenta.
Principalele activitati de prevenirea si stingerea incendiilor (PSI) sunt:
- Organizarea activitatilor legate de prevenirea si stingerea incendiilor (PSI);
- Indeplinirea criteriilor si a cerintelor de instruire, avizare, autorizare, atestare, certificare, agrementare privind prevenirea si stingerea incendiilor (PSI) prevazute de actele normative in vigoare;
- Analiza periodica a capacitatilor legate de prevenirea si stingerea incendiilor (PSI);
Dosarul cuprinde urmatoarele documentele care sunt cerute de Legea legata de prevenirea si stingerea incendiilor 307/2006 si normele generale din 2007 care cuprinde:
- Regulamentul de Ordine Interioara (inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile de prevenirea si stingerea incendiilor );
- Instructiuni specifice de prevenirea si stingerea incendiilor (PSI) pentru fiecare loc de munca;
- Evidenta zonelor cu risc incendiu ridicat (acolo unde este cazul);
- Fisa postului (inclusiv modul de insusire si respectare a masurilor pentru prevenirea si stingerea incendiilor (PSI));
- Intocmirea planului de actiune in cazul unei situatii de urgenta (acolo unde este cazul);
- Planul de interventie pe unitate;
- Planul de evacuare pe fiecare etaj;
- Tematica pentru toate fazele de instruire;
- Fisele individuale de instructaj pentru prevenirea si stingerea incendiilor (PSI);
- Buna practică în protecţia mediului este acum acceptată ca fiind parte integrantă dintr-un management eficient. Tot mai mult, companiile de succes integrează complet evaluarea riscurilor şi oportunităţilor legate de mediul înconjurător în toate aspectele operaţionale ale activităţii lor.
- Furnizeazăm o gamă largă de servicii privind protecţia mediului şi dezvoltarea proiectelor de dezvoltare durabilă.
- Auditul de mediu (AM) constă într-o evaluare sistematică, documentată şi periodică a măsurii în care organizaţia, managementul, infrastructura şi echipamentele de mediu răspund cerinţelor de asigurare a securităţii mediului.
- Bilanţul de mediu (BM) - O evaluare de mediu, realizată conform unei reglementari specifice româneşti (OM 184/1997), de către companii sau persoane fizice atestate de Ministerul Mediului.
- Studiul de impact (SI) reprezintă o componentă esenţială a dosarului depus de Companii pentru obţinerea acordului de mediu.
- Asistenţă în proiectarea si implementarea unui sistem de management de mediu (SMM) în conformitate cu cerinţele ISO 14001 - verificarea sistemului de management de mediu implementat în companie.
- Aspectele legate de protecţia mediului în raportările financiare conduc la îmbunătăţirea transparenţei companiei, demonstrând nivelul de conformitate cu cerinţele Standardelor de Raportare Financiară Internaţională (IFRS).
- Studii de risc (SR) necesare atunci când s-a dovedit ca există o poluare semnificativă pe un anumit amplasament.
- Rapoarte de securitate - astfel cum sunt definite de HG 804/2007, identifică riscurile majore pe care le implică substanţele periculoase, măsurile necesare ce trebuie luate în cazul unor potenţiale accidente şi măsurile ce limitează consecinţele acestora pentru populaţie şi mediul înconjurător.