Se pare ca s-au intensificat cazurile societatilor fantoma care “acorda” servicii de protectia muncii si PSI(prevenirea si stingerea incendiilor). Aceste firme profita de lipsa de cunostinte sau de neatentia specialitate a societatilor comerciale si semneaza contracte nule din punct de vedere legal.

Pentru a certifica acreditarea pe care o detine firma care urmeaza sa se ocupe de prestarea serviciilor de consultanta in protectia muncii si PSI trebuie sa prezinte Certificatul de abilitare eliberat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca, sa aiba personal atestat in acest sens si suficient – puteti solicita inclusiv diplomele existente ale angajatilor firmei respective si nu in ultimul rand trebuie sa aiba trecut in actul constitutiv al firmei activitatile pe linie de securitate si sanatate in munca si psi. Acestea din urma se pot verifica printr-o simpla consultarea a unui certificat constatator in acest sens.

In lipsa acestor documente, firma respectiva nu are dreptul sa acorde servicii de consultanta in domeniu. Pentru evitarea neplacerilor ulterioare solicitarea actelor mai sus-mentionate inaintea semnarii vreunui angajament va pune departe de orice risc.

Aveți întrebări? Sunați-ne oricând

+40 729 001 772